Skip to content

Tre på rad!

desember 21, 2014

Åh, det føles godt å skrive på bloggen tre ganger på rad. det pleide å være normalt å skrive hver søndag men i det siste har det vært litt vanskeligere å skrive flere uker på rad. likevel er det bra å skrive mitt tredje innlegg på rad.

Det er ikke mye snø ennå. eller folk, for den sakens skyld. det er litt morsomt hvor tom oslo er i jul, etter å ha folk overalt som løper og kjøper alt mulig. men jeg reiser snart så jeg kommer ikke til å se oslo helt tom. og det ser ut som jeg kommer ikke til å gå på ski før neste år.

Jeg har starta å tenke på nyttårsforsetter til 2015. jeg tror at jeg vil prøve å spille mer piano, lære mer sanger og mer musikkteori. jeg vil spille minst fire konserter med bandet og spille piano i minst en av dem. jeg vil også lese litt mer og spille mindre dataspill, men spille likevel! jeg har allerede brukt penger på ps3 og jeg må nyte det! kanskje kjøpe ps4 også, det finnes så mange bra spill som kommer bare på ps4 nå 😦 jeg må også trene mer og prøve å gå på ski litt mer (jeg har brukt penger på skiutstyr og man må jo nyte det)

Mens jeg hadde ringenes herrestemning gikk jeg på kino og så hobbiten. det var ganske gøy, men noen ganger syntes jeg at shadows of mordor hadde bedre grafikk enn filmen. nå må jeg se på alle andre hobbiten filmene og ringenes herre filmtrilogien. men jeg må vente litt og lese den siste boka før jeg går å se på filmene.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

