Skip to content

Første innlegg i året

januar 18, 2015

Lenge siden sist! over to uker siden året starta og jeg hadde ikke skrevet på bloggen! dårlig start på året tror jeg. og snart fem år siden jeg flytta til norge, gratulerer til meg! åh herregud, tida flyr… men jeg føler meg litt norsk nå, jeg snakker språket og har lært å gå på ski. til og med har jeg mine egen ski!

Jeg har vært hjemme i ei uke. mye bedre vær og mer lys, men det er noe med oslo og norge som jeg liker. jeg starter å tenke at jeg ender opp med å bli her. landet mitt ser ikke som det forbedrer. jeg har til og med tenkt på å få norsk statsborgerskap. hvis jeg blir her i et par år til kommer jeg til å føle mer norsk enn fra mitt opprinnelig land.

Jeg har kjøpt en ps4 etter jul! det var mye billigere og jeg kunne kjøpe flere spill. nå har jeg shadow of mordor (enda bedre på ps4!), destiny, metro og tomb raider. jeg har ikke spilt så mye ennå, men ps4 er mye bedre enn ps3. det er kanskje en dum ting å si, men jeg var litt overraska over hvor mye bedre ps4 er. f.eks. selv om jeg allerede har spilt shadow of mordor føles det som å spille et nytt spill. jeg var litt redd for at det kanskje var dumt å kjøpe spillet igjen, men nei, det var helt verdt det!

Vi i bandet virkelig trenger å lete etter en konsert. vi har så mange sanger nå at vi kan spille en halv time konsert uten å spille coverlåter. og jeg synes at detter er poenget: vi må spille live og spille sangene vi har skrevet. det er gøy og hvis ingen hører på musikken vår, hva er poenget?

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

