Skip to content

To på rad

januar 25, 2015

Jeg hadde ikke skrevet på lenge, men i det minste har jeg hatt en god start: det blir to innlegg på rad! fortsatt spiller litt for mye ps4 men jeg har en unnskylding, nemlig at det er nytt og jeg har flere spill som må prøves!

Snakk om det. jeg har spilt litt for mye shadow of mordor. det er rart fordi jeg hadde allerede spilt det på ps3, men dette er mye bedre og å spille det igjen på ps4 føles som noe mellom å spille et nytt spill og å spille et gammelt spill igjen men med nye muligheter. det blir lettere å legge merke til detaljer og små ting. jeg er glad at jeg kjøpte spillet for ps4.

I går gikk jeg på ski med venner. jeg ville prøve slalom på trysil og et par andre ble med. det var kjempegøy. jeg tror at vi kommer til å gjøre dette hver helg, det er så lett å bare ta bussen eller t-banen og dra til trysil. man kan til og med leie ut skiutstyr der så folk som ikke har skiutstyr selv kan bli med. veldig kult.

Jeg har prøvd å lære og øve litt mer piano også. hdpiano har mer og mer kule sanger, som karma police av radiohead, fix you av coldplay og superstition av stevie wonder. jeg kan spille alle tre ennå men jeg har starta og de høres ut veldig bra! nå kan jeg spille flere kule sanger på piano. nå føler jeg at jeg er klar til å skrive musikk med piano.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

