Skip to content

Hat trick!

februar 1, 2015

Jaja. tre på rad. nå med ps4 har jeg nye flere muligheter. flere spill på ps4 som ikke finnes på ps3, og mange andre spill som er mye bedre på ps4. jeg hadde allerede fifa world cup brazil på ps3, men fifa 15 er jo nyere og for ps4 så jeg kjøpte det. ikke så imponerende som andre spill, men veldig godt fotballspill. altså, hat trick.

Jeg gikk ikke på ski i går. det er kanskje ikke noe vi kommer til å gjøre hver helg likevel. ikke noe problem, jeg hadde ps4en min og et par nye spill (fifa og wolfstein: new order). neste helg bør jeg kanskje insistere på å gå på ski.

Og så har vi musikk. jeg prøver fortsatt å lære noen sanger på piano. det blir lettere og lettere. det er litt kult at jeg ikke kunne spille piano i det hele tatt og nå er det lett for meg å lære nye akkorder og sanger. det føles veldig godt! må starte å skrive musikk med piano snart, nå føler jeg virkelig at jeg er klar…

Jeg har ikke lest noen ting i flere uker nå. må kjøpe den siste ringenes herre bok og lese så jeg kan gå og se på alle filmene. ikke noen spoilere! folk sier at den tredje boka er jo den mest spennende og beste av alle. det håper jeg. ser fram til det. sees!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

