Skip to content

Ringenes herre

februar 15, 2015

Åh nei, jeg glemte å skrive i forrige uke. det kunne vært det fjerde innlegget på rad. nei nei nei. for mye tid med ringenes herre tror jeg. nå er jeg skikkelig bekymra over at jeg blir en nerd.

Jeg leste den siste ringenes herre boka allerede. for ei bok! jeg likte den så godt. alle tre, faktisk, men den siste er jo best. etter å ha lest bøkene kunne jeg ikke tenke på noe annet i et par timer. det var fantastisk å være ferdig med en sånn historie og jeg måtte tenke på alt som hadde skjedd, alle karakterene i historien, alt som de gjennomgikk, osv.

Etter å lese boka jeg kunne bare spille shadows of mordor. jeg innser at det kanskje var litt for mye å spille hele spillet en gang til, men det er jo så kult, og det er mye bedre enn ps3 sin versjon. jeg er ferdig med det også så jeg kan gjøre andre ting neste uka.

De siste to ukene har jeg virkelig hatt mye ringenes herre, også med pianoet. jeg fant en veldig god video jeg har brukt for å lære noen deler av ringenes herre musikk, og også oppdaga at den bruker et program som heter synthesia (http://www.synthesiagame.com/). jeg kan bruke det for å lære andre sanger, også! må sjekke nettsida og programmet litt mere.

Det har vært deilig med de siste to temaukene men nå er jeg klar for å prøve andre ting. eller kanskje ikke, jeg har ikke sett på filmene ennå! blir jeg en nerd?

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

