Skip to content

Ski og ps4

februar 22, 2015

Det ser ut som skisesongen er nesten over nå. jeg prøvde å gå på ski i helga, men snøen er ikke god. jeg måtte snu tilbake etter en time. umulig å gå på ski med sånn snø. og det var trist fordi været var jo veldig fint. jeg dro tilbake hjemme og spilte ps4 i flere timer.

Det nye wolfstein spillet er fantastisk når man er frustrert og vil drepe mange ting. andre spill er jo bra, men jeg liker wolfstein best når jeg er frustrert. og jeg håper at de gi ut det nye batman spillet snart, slåsskamper med batman er også kjempekule.

Jeg har prøvd å lære litt mer piano, men hdpiano har ikke noen gode låter nå. jeg har også prøvd å skrive et par sanger med pianoet, men ingenting jeg finner på er bare akkorder. de høres gode ut med pianoet, men jeg håpa at jeg kunne skrive noe som var ekte pianomusikk, liksom. noe som ikke kan spilles med gitar uten store forandringer. jeg må prøve igjen og igjen, men dette med å lære pianoet og skrive musikk var kanskje ikke en god idé likevel.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

