Skip to content

Mer spill!

mars 1, 2015

Hei, alle sammen! jeg fant ei fantastisk nettside som selger billige, indie videospill. det heter humblebundel og de har forskjellige spillpakker som kan kjøpes for bare én dollar! egentlig kan man betale så mye man vil, og hvis man betaler mer en gjennomsnittet får man et par ekstra spill. gjennomsnittet er under 10 dollar vanligvis så de er virkelig billige. helt topp!

Bortsett fra videospill har jeg gått på ski litt mer. jeg var redd for at denne helga kunne være den siste, men det har snødd mye på frognerseteren så jeg tror at vi har snø i flere uker. været var ikke så godt i dag så jeg kunne ikke gå på ski i lenge. det var kaldt og det var masse, masse vind! oh well, neste uke.

Jeg har ikke snakka mye om bandet men vi har øvd og har prøvd å finne et sted å spille på. det er ikke så lett, vettu? vi har sendt en demotape men har ikke mottatt noen svarer ennå. vi venter og venter, og prøver å finne andre steder. vi kjenner ikke mange steder i byen så vi begynner å bli litt desperat. kjenner dere andre steder å spille på som vi kan prøve? vi kommer til å spille bare én time eller noe så det skulle ikke være så vanskelig å finne et sted. og jeg tror ikke at jeg kommer til å spille pianoet så det er mindre å tenke på. det er litt frustrerende at det tar så langt å spille konsert…

Men likevel fortsetter vi å prøve. vi holder dere oppdatert om vi finner et sted!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

