Skip to content

Ikke noe snø lenger

mars 8, 2015

Boohoo! jeg starta å gå på ski for et par uker siden, men nå er det slutt. jeg tror at det var litt senere. neste vinter skal jeg starte i desember å gå på ski hele tida. heldigvis hadde jeg flere nye spill jeg kjøpte hos humblebundle. de er ganske gode men jeg tror at jeg liker ps4 sine spiller bedre.

Vi har funnet én eller to steder å spille på, men vi må betale eller de har ikke forsterkere. det er vanskelig å finne et konsertsted som passer til oss. det første problemet er det kanskje ikke så dårlig fordi jeg tror at vi får penger på døra. problemet er at vi ikke har noen som kan være på døra og ta penger, og vi har ikke så mange fans ennå så vi er redd for at nesten ikke noen kommer til konserten, og vi vil måtte betale for stedet. og vi vil ikke betale for å spille konsert! det går bra om vi ikke tjener penger, men å betale vil vi ikke.

Likevel. wolfstein er fortsatt et flott spill som jeg spiller ofte. jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bli ferdig med det, men det spiller ingen rolle: det er så kult å bare skyte og drepe alt mulig. og det minner meg at jeg vil ha et nytt god of war spill til ps4. god of war er det beste spillet når man vil drepe ting. når man er frustrert er spillet jo den beste tingen som finnes.

Denne uka har jeg ikke lest noen ting eller spilt mye piano eller gitar. jeg har tenkt på å kjøpe og lese the hobbiten men jeg bør kanskje lese andre ting før jeg fortsette med nerdebøker. hva synes dere, mine kjære lesere? har dere noen gode bøker dere anbefaler?

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

