Skip to content

Sola og våren

mars 15, 2015

Hei! så deilig å ha sola og lys igjen. vår er en av mine favorittårstidene: etter kulda og mørkt er det fantastisk å ha litt forandring. jeg savna å ha lys når jeg går hjem fra jobben. så kult at det er lys igjen.

Jeg har prøvd å ikke spille med ps4 så mye og gjøre ting ute. jeg har til og med starta å jogge! så langt har det vært bare to ganger, men jeg ville starta å jogge litt siden det allerede er mulig. nesten ikke noe is på gata, ikke så kaldt, osv.

Noen på jobb anbefalte ei bok som heter løvetemmeren. det hørtes interessant ut og jeg kjøpte det. jeg har bare lest 50-60 sider men starten er bra. det er fint med å lese andre typer bøker, jeg kunne fortsette med tolkienbøkene uten å lese noe annet først.

Fortsatt vanskelig å finne et sted å spille på med bandet. vi starter å være nedstemte. vokalisten foreslo at vi kanskje kunne kjøpe forsterkere og sånn. det er lett å si for han, han trenger ikke kjøpe noen ting. men likevel var jeg nysgjerrig og jeg starta å sjekke prisene. jeg forventa at de var dyre, men man kan få tak i en passende forsterker for mindre en 2000 kroner. ikke verst. jeg lurer på om jeg skulle kjøpe en forsterker, men jeg tror ikke at jeg kommer til å bruke den mange ganger. og hvis jeg kjøper den, håper jeg at vi kommer til å spille konsert. eller jeg kan kanskje vente på at vi har en konsert, og kjøpe den etter vi er sikker på at vi har en.

Likevel. takk for at dere leser, sees neste uke!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

